27 Mart 2012 Salı

Z kuşağı çocuğum var



HP, Microsoft, Kariyet.net, Bilge Adam, Koçluk Platformu Derneğinin ve en önemlisi Düşer Akademisinin ortak yürüttüğü projede gönüllü koçluk yapıyorum. Ege ile orada yaşadığım bazı deneyimleri paylaşıyorum. Benim güzel gözlü iyi yürekli oğlum,
-Anne sorarmısın çocuklar gönüllü olarak neler yapabilirlermiş?
-Tabi ki oğlum sorarım.
Acaba konuştuklarımızdan etkilendimi diye düşünüp bunun üzerinde fazla durmadım ama bu hafta
-Anneeee hala sormadın mı? deyince olayın ciddiyetini kavradığını anladım. Hatta eğer parasal yardım kabul edilirse harçlıklarından verebileceğini ve yazın İlknur teyzesinin yanında çalışıp aldığı maaşı bağışlayabileceğini anlattı. Ama diyor kesinlikle benim paramdan vermeni istiyorum , senin parandan değil.
 Z kuşağı denilen bu nesil gerçekten herşeye karşı daha duyarlı, daha sevecen, daha sevgi dolu, daha zeki ve hayatı farklıda okuyabiliyor. Bizlerden bir kaç adım önde gidiyorlar.


Not: duslerakademisi.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder