23 Mart 2012 Cuma

Evli, mutlu, çocuklu ve kilolu

Hayatımın hiç bir döneminde çıtı pıtı ayyy!!! çok zayıf dediklerinden olmadım. En iyi geldiğim nokta boy kilo oranında 15 kilo azlığıydı. Tabi ki hamile kalınca (Dünya'da tek hamile bendim ya) yedikçe yedim, psikolojik olarakta olsa kapılardan geçemiyeceğimi sanmaya başladım. 9 aylık hamilelik boyunca 30 kusur (kusurat bende saklı) kilo almıştım. Evli, mutlu, çocuklu ve kiloluydum. Kilolarımın büyük bir kısmı ben anlamadan kendiliğinden gitmişti ama üzerime blok halinde kalan bayağı bir kilomda vardı. Hayatı boyunca diyet yapamamış ya da yapmamış biri olarak yaş ilerlemeye vücudum nutellaları yakmamaya başlayınca soluğu beslenme uzmanında aldım.
Beslenme Uzmanı bana oldukça rahat bir liste verdi. İlk iki hafta diyet listesine neredeyse birebir uydum ve oldukça iyi kilo verdim. Artık özgüvenim tavan yapmış ben çok rahat kilo verebiliyorum havasına girince ikinci görüşmede kilo veremediğim hatta 500 gr aldığım anlaşıldı. Bu bana ders oldu olmasınada artık listeye uymak gün geçtikçe zorlaşmaya başladı. Her gün yemek organizasyonu beni yormaya başlasada azimliyim uzun vadede kilolarımdan kurtulacağım. Evli, mutlu, çocuklu ve formda olacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder