1 Mart 2012 Perşembe

İmkansız diye bir şey yoktur

Oğluma imkansız diye bir şeyin olmadığı eğer istenirsen her şeyin mümkün olabileceğini sık sık vurgularım. Bunu örneklendirmek içinde fırsat kollarım. Geçen akşam Fenerbahçe basket maçında son saniyede alınan beraberlik ve uzatma ile gelen galibiyet ile 'asla vazgeçme, inandığın şeye asıl' vurgusunu yineledim. Ama bende zaman zaman karamsarlığa kapıldığım, yeter artık diretme dediğim oluyor.
Geçen haftalarda koçlar için hazırlanan bir eğitim seminerindeydim. İlk defa arkadaşlarımdan adını duyduğum Avusturalya'lı Nick Vujicic adeta beni büyüledi. Nick doğuştan kolsuz ve bacaksız doğmuştu buna rağmen yüzebiliyor, golf oynayabiliyor, sörf yapabiliyor ve mutluydu. Kişisel gelişim semineleri veren Nick bence bir çok insan için bir ilhan kaynağı...
Geçen akşam oğluma Nick'in internetten bulduğum  videolarını gösterdiğimde çok şaşırdı ve hayrete düştü işte dedim önemli olan insanın kendine inanması ve elinden gelenin en iyisi için uğraşması...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder