16 Mart 2012 Cuma

Dünya'nın Sonu



Dünya'nın en zeki adamlarından biri sayılan Stephen Hawking yeni gezegenler keşfetmemizi yoksa Dünya'nın 1000 yıl sonra yok olacağını öngörmüş. Aldı beni bir telaş 1000 yıl dediğin nedir ki? İnsanoğlu madem yolun sonuna geldi hala bu sömürü nedir? hala birbirimizi yemek nedendir? hala doğanın yok etme telaşı nedendir? anlamadım.
Ege ile bu konu üzerine konuşurken zaten ben hiç evlenmiyeceğim diyen oğlum kendine bir neden daha buldu. Daha önceki nedeni evlenirse, çocuğu olursa ben torunu ondan fazla seversem? ya da evlenince bizden ayrı yaşayacak (18 yaşına gelince kendini evden zor atar ama neyse) derdi. Şimdi yeni nedenide evlenince çocuğu olurmuş sonra onun çocuğununda çocuğu olurmuş böyle sürer gidermiş maden 1000 yıl sonra dünya yok olacak neden evleneyimde çocuğum olsun diyor. !!!!!!!!!!! doğru söze ne denir diyorum.)))))))))

2 yorum:

  1. Dünyasının en zeki ve engelli bilim adamı...
    Çocuğun kafasını 1000 yıl sonra olacaklarla doldurma. Hem de hepsi bir öngörüyken. Tamam bilimsel dayanağı olabilir ama bilim de sonuçta geçmiş yaşanan örnekler üzerine tahmin değil midir? Benim torunuma arkadaş lazım hanıımmmm.

    YanıtlaSil
  2. Ekahvehane maalesef bende bu bilgiyi Ege ile eş zamanlı öğrendim. Açıkçası bende sanki 1000 yıl yaşayacakmış gibi telaşa kapıldım..

    YanıtlaSil