6 Mart 2012 Salı

Oyuncakların İstilası

Ege'nin oyuncakları  önlenemez bir vaziyette evimizi istila ettiler. Oğlum büyüdükçe oyuncak sayısı azalacağına artıyormu ne? Ben ki oğlunu sık sık oyuncakçıya götürüp bazen boş olarak bazende bir oyuncak alarak çıkmış anneyim, her serefinde oyuncak alanların evleri ne durumdadır acaba. Ege'yi ufaklığında oyuncakçıya götürdüğüm zaman şöyle bir yol izlerdim.
Dilek: Ege'ciğim oyuncakçıda bir sürü ve güzel oyuncak var ama biz bunlardan sadece bir tanesini alabiliriz.
Ege: Neden anne;?
Dilek: Eğer biz çok oyuncak alırsak bizden sonra gelen çocuklara oyuncak kalmaz ve üzülebilirler. Düşünsene bizden önce gelen çocuklar hepsini alsaydı biz hiç oyuncak bulamasaydık ne kadar üzülürdün.
Bu açıklama hem çocuğu tatmin ediyor hem de empatide bulunmasını sağlıyor. Bir diğer yöntemimde oyuncakçıda uzun zaman geçirip bir daha geldiğimizde almak üzere karar vermekti. Zaten tatmin olup çıkıyorduk. Ama ben çok oyuncak almasamda bol kısmetli oğluma sürekli hediye geldi ve gelmeye devam ediyor...

2 yorum:

  1. benim de araba tutkunu Ege adında bir oğlum var. Ben de deneyeceğim bunu, teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  2. Ege'yi öptüm, umarım sizdede bunlar işler.

    YanıtlaSil