26 Mart 2012 Pazartesi

nefes

Nefes çalışmaları? püffff zaten nefes almıyormuyuz? alıyoruz almasınada doğru nefes tekniklerini öğrenince hayat akışımın değiştiğinin farkına vardım. Yaklaşık 3 aydır Durusu Asya ile  nefes teknikleri, uygulamaları, terapileri, meditasyonu çalışmalarına katıldım. Bizimkisi kapalı bir grup olup 3-5 arkadaşın aldığı çalışmalardı. Ben ve arkadaşlarım bu farkındalığa varınca doğru nefesin önemini bir kere daha anladık. Teşekkürler, Durusu Asya ...
Doğru nefes almanın en önemli iki faydası,
-Hem iç organlarımızın hem dış organlarımızın ihtiyacı olan oksijenin en sağlıklı yöntemle alınması,
-Doğru nefes alma teknikleri ile bedeninizde birikeb atık ve toksinlerin en sağlıklı şekilde atılmasını sağlar Not: burası alıntıdır)

2 yorum:

  1. teşekkürler dilek'cim. sizin gibi harika insanlarla olmak benim içinde zevkti.
    HÜSÜN durusu asya GÜMÜŞ

    YanıtlaSil
  2. Benim icinde buyuk keyifti, herkesin hayatinda boyle bir deneyim yasamasini arzu ederim.

    YanıtlaSil