26 Nisan 2012 Perşembe

Çocuklar için Aikido

Ege'ye insanların akılları ve dilleri olduğunu , problemlerini konuşarak çözebileceğini yıllarca anlattım. Benim oğlum çok şükür kimseye vurmuyordu. İlkokula başlayınca sık sık hırpalanarak dönmeye başlayınca olay el koydum ve 'sende kendini savun çocuğum sana vurana vur o zaman 'dedim. Benim bilmişim 'anne, sen beni yanlış yönlendiriyorsun ben onlara vurursam canı acır' dedi. İşte sözün bittiği yer burasıydı. Kendim ile bu kadar çelişirken , çocuğumun hem vurmamasını hem de kendini savunmasını istedim ve bingo AİKİDO.
Çocuklar için aikido esneklik ve kas gelişimine destek verirken, şiddete teşvik etmeden kendilerine olan güveni arttırıp kendilerini savunmalarını sağlamakta. Aikidoda kişinin büyük ya da güçlü olması gerekmemekte aynı zamanda bu sporda yarışma ve rekabette yok. Bundan iyisi Şam'da kayısı diyorum.
Ege sarı kuşak sertifikasını alırken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder