13 Temmuz 2012 Cuma

Hoşgeldin KUZEY


Dilimde sürekli bir melodi;
 biliyorum sen bir meleksin, bana yardım için gönderildin
 biliyorum sen bir meleksin, zor günlerimde çıka geldin
yüzümü güldürdün, başımı döndürdün
acımı dindirdin, yolundam çevirdin
eğlendirdin, sakinleştirdin, ehlileştirdin ve daha bir sürü şey
CANIM MISIN SEN, BENİM MİSİN
HER ŞEYİM MİSİN SEN
HOŞGELDİN MELEK SEFALAR GETİRDİN...

Ege doğduğu zamanlar bir arkadaşım dedi ki, yeni doğan bebeğin yüzüne bakıp dua eder dilersen dileklerin gerçekleşir. Gerçektende arkadaşımın yolunda gitmeyen ilişkisi sonlandı ve çok güzel bir ilişkiye yelken açıp evlendi, çocuk doğurdu. Çok güzel bir iş teklifi aldı ve tüm hayat akışı değişti.  Onun için Ege'ye şansım O benim der.
11.Temmuz sabahı Özge ve Sinan çiftininde dünya güzeli bir KUZEY'leri oldu. Hala kontenjanından Kuzey'in ömrünün çok uzun olmasını, sağlık, neşe, başarı, aşk dolu geçmesini dilerim..Yeni şans meleğimiz, HOŞ GELDİN MELEK SEFALAR GETİRDİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder