6 Haziran 2012 Çarşamba

karne hediyesine son....

Ebeveynlerle birleşip bir kampanya başlatmak istiyorum, karne hediyesine son. Karneden sonra alınan hediye kavramı bana pek doğru gelmiyor, tabi ki bende hediye alıyorum ama adı yaz hediyesi, kış hediyesi hani bunun su şişesi adını taşıyor. Ege'ye sorumluluklarını yerine getirdiği için onaylama, kutlama, kucaklama dışında maddi bir hediye almak ve bunu abartmak istemiyorum. Oğluma şöyle izah etmeye çalışıyorum, karnenin iyi gelmesi ve ders çalışmak zaten sorumluluğundu bunun için hediye alınmaz. Babana işten gelince sen çok çalıştın hadi sana hediye alalım, ya da ben yemek pişirince ne güzel yemek yaptın hadi hediye alalım diyormuyuz? Bu örneklerle ikna olan oğlum, hediye alınan arkadaşlarını ve kuzenlerini görünce içindeki hediye isteği  depreşiyor ve ben yine örneklerle boğuşuyorum. Bence birleşelim ve bu duruma dur diyelim..
KARNE HEDİYESİNE SON.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder