15 Haziran 2012 Cuma

Hayat'ıma

Hayatım, biz bir elmanın iki yarısı olmadık, hoş belki farklı ağaçların farklı meyveleri olduk. Farklı koku, doku, tat ve renkte olduk ilişkimiz bu farklı tatların bileşimi olup yeni bir tat oluşturdu. Hani ilk mangoyu yediğimiz zaman bu elma desek değil, armut desek değil, kavun desek değil diye hafızamızdaki kokularla, tatlarla eşleştirmeye çalışmıştık ama aslında mango kendine has bir meyveydi. İşte bizim evliliğimizde  harmanlanmış farklılıkların birbirini tamamlaması oldu.  Hoş belki de Ege'de bu karışımdan farklı bir çocuk oldu.
Bundan 10 yıl önce ben değil biz demeye karar vermiş ve bu yola girmiştik. Şimdi dönüp baktığımda çok derin acılar, kayıplar, üzüntüler, mutluluklar, sevinçler, kazançlarımız oldu ama hep bunları yaşarken biz olduk. Sana hayatım diye seslenirkende bir ağız alışkanlığı olarak değil gerçekten benim hayatım olduğu için dedim hep HAYATIM. Hayatım, SENİ SEVİYORUM, nice 10 yıllara diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder