24 Şubat 2011 Perşembe

Shrek Müzikali

Yeğenlerim Başak ve Sinan geçen yaz Shrek ve Aslan Kral'ın müzikal çalışmalarına katılmış ve yoğun provalar yapmışlardı. Babaları olan ağabeyim Bülent'i şaşkınlıkla izliyor ve koşturmacasına hayran oluyordum. Sabah çocuklar yüzmeye bırakılıyor, öğlen yüzmeden alınıyor müzikal çalışmalarına bırakılıyor, çalışmadan alınıp benim yanıma getiriliyor, akşam tekrar yanımdan alınıp eve dönülüyordu.
İçimden de hep umarım bu kadar emeğe değer bir şeyler çıkar diye de düşünüyordum.
Artık kış sezonu gelmiş ve müzikal oynanmaya başlanmıştı. Çocuklar ile ilgili yapılan işlerde genelde özensiz olan tiyatro toplulukları (çocukların boyları kısa olduğu için akıllarınında kısa olduğunu düşünen tiyatro toplulukları var onun için okuldaki çocukları tiyatroya götürürken genelde aynı grubun oyunlarını tercih  ediyoruz) kostüm, oyuncu kadrosu, konusu, ana fikri gibi önemli şeylere hafife alıyorlar.
Shrek ve Aslan Kral müzikali oynanmaya başlandığı zaman en az Başak ve Sinan kadar heyecanlıydım. Tabi ki Ege ve kuzen çocukları ile birlikte gösteriyi izlemeye gittik. Bence oyunda müzikler iyi, kostümler özenli, dekor dikkatli seçilmiş en önemlisi kalabalık çocuk oyuncu kadrosu ile çok keyifli bir müzikal izlettiler. Şiddetle tavsiye edilir.
Bu haftaki gösteri: 26.ŞUBAT.CUMARTESİ ENKA ARENA SAHNESİ





Tavşan olan Başak ve Kör farem Sinan sizi kocaman öperim.Tüm ekibin ellerine yüregine sağlık

2 yorum: