20 Şubat 2011 Pazar

gemiler giderken balıkları eziyor mu?

Güzel bir sonbahar günü Ege ile beraber İstinye'de herzaman gittiğimiz çay bahçesine gittik. Ben kahvemi yudumluyor Ege'de dondurmasını yerken denizi seyrediyor.(Ege deniz kenarında iken denizi uzun süre seyreder) (yıl 2006)
Ege:Anne bu gemiler giderken balıkları eziyor mu?
Anne: ıhhh sanmıyorum
Ege:kaçıyorlardır değil mi? biz yolda giderken insanlar önümüze çıkarsa ezilirler değil mi?
İstanbul noteri gibi sürekli onaylama durumunda olan anne: bu konuyu hiç düşünmemiştim istersen bu konu hakkında araştırma yapalım öyle konuşalım.

İlk konuşmaya başladığı anladan itibaren sormaya başladı ve hala sormaya devam ediyor. Zaman zaman yetişkinlerin yanlız kalınca sorularından ürktüğü oğlum senin sayende bende bunları düşünmeye başladım.

5 yorum:

  1. Ege'nin sorularına maaruz kalıp korkanlardan biri de benim.... Hele o spor hakkındaki soruları yok mu:))))Sınıfta kalıyorum her defasında!

    YanıtlaSil
  2. Egem deniz kanarındaysa uzun uzun denize bakmayı ve düşünmeye çok seven bir evlat. Bunu annesine borclu diye düşünüyorum. Sabırla her soruya cevap vermesine.Hatırlarsan doğmadan önceki ultrason görüntüsünde bile bir eli cenesinde düşünüyodu. Hep düşünüp aklıyla güzel yollar doğru yolları bulmassını diliyor Teyzesi :)

    YanıtlaSil
  3. Ekahvehane spor konusunda ben de sınıfta kalıyorum, en son anlaşmamız Galatasaray şampiyon olunca spor hakkında konuşmaya başlayacağım
    Elifcan, umarın aklı selim, sağduyulu bir insan olur.

    YanıtlaSil
  4. noter benzetmene bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Sen de Halkalı noteri olmuşsundur.

    YanıtlaSil