27 Ocak 2015 Salı

TAKDİR EDİYORUM

Bir eğitim ve öğretim döneminin  yarısına daha gelince sosyal medyadan takdir-teşekkür paylaşım günleri başlamış oldu. Bende kendimce TAKDİR belgelerimi dağıtmak istiyorum.Her sabah erkenden yollara dökülen tüm çocukları TAKDİR ediyorum. Sabahları çocuğuna kahvaltı hazırlayan anne-babaları da TAKDİR ediyorum. Sınavlara harıl harıl hazırlanan çocukları da TAKDİR ediyorum.  30 yıl aradan sonra hafızasının dehlizlerinde kaybolan ve hatırlamadığı konuları ilk önce kendi  çalışan anne-babaları da TAKDİR ediyorum. Dershane, öğretmen, okul, veli ile oyun arasına sıkıştırdığımız çocukların bunlarla baş edebilmesini TAKDİR ediyorum. Beklentilerin bu kadar yüksek olduğu  kafası karışık velilerin delirmeden çocuk büyütmesini TAKDİR ediyorum.
Ve bu karmaşada bize destek veren tüm  özverili öğretmenlerimize de TEŞEKKÜR ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder