9 Ocak 2015 Cuma

mutluluğu tercih ediyorum

 
2014 yılının kişisel kar zarar hesabını çıkardığımda küçük mutluluklar, yeni arkadaşlar, yeni keşifler,  keyifli anılar, yeni bilgiler kattığımı görüyorum.
 
 
 
 
 

 
 
 
Küçük kaçamaklar yaptık bu sene Sapanca, Mersin,Ayvalık, Akçakoca, Ayvalık, Rize, Trabzon, Artvin, Gürcistan... bol bol güzel anlar biriktirdik birde dostlar

Sevdiklerimle bol bol zaman geçirdim, keyifli sohbetler tatlar (bir çok resmi arkadaşlarımdan izin almadan paylaşmak istemediğim için eklemiyorum)
keyifli konserler dinledim hem kulaklarım hem de ruhum mest oldu
bir çocuğun gün be gün büyümesini hem izleyip, hem destek olup sonrada mezun etmenin mutluluk ve hüznünü yaşadım.
23.Aralık günü en küçük kuzenim, kardeşim Nihan-Mehmet'in kızları Ada bebeği kucağımıza almanın mutluluğunu yaşadım.
Kek yapmayı öğrendim. farklı denemeler içindeyim beklerim.
Bu sene ilk defa saksıda domates yetiştirdim. (güneş sen yaşlanmaya başladın herhalde domatesleri her gelene gösteriyorsun diyor)
Kendime saksıda çiçek aldım bu da benim bir ilkim oldu))))
Geçmiş yıla bakınca güzel anları seçmeyi tercih ettim. Hayat tercihlerimizden oluşuyorsa ben mutluluğu seçiyorum.
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder