27 Aralık 2011 Salı

Cüzdanım Nerede??????????

Çocukların düz mantık yürüterek yapmış oldukları çıkarımlar beni çok güldürüyor. Ege'nin sınıftan arkadaşının annesi anlatmıştı hala aklıma geldikçe gülüyorum.
Okullar tatil olunca baba, oğluna bir bilgisayar alır ve kullanmayı öğretir. Google sayfasını açar ve buraya ne sorarsan sana cevap verir der. Aradan bir kaç ay geçer bizim oğlan cüzdanını kaybeder, anneside ısrarla cüzdanı bulmasını cüzdan bulunmadan sokağa çıkamayacağını söyler. Bizim oğlan bilgisayarın başına oturup google sorar: Cüzdanım nerede? Buu fark eden anne sorar ne oldu diye, bizim oğlan anne google sordum ama gösterdiği hiç bir cüzdan bana ait değildi))))))

6 yorum:

  1. Dilekcim harika olmus evde ailecek cok gulduk ..Zekinin cok hosuna gitti adeta gurur duydu kendısıyle diyebilirim..Egenin annesi cok guzel yazmıs dedi..

    YanıtlaSil
  2. Aksoy'um teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Zeki'ye bol öpücük, sen malzemeleri topla ben yazarım. Nasıl olsa bu çocuklarda bomba çoooookkk...

    YanıtlaSil
  4. Zehir bu çocuklar zehir....

    YanıtlaSil